Skip to content

Splošni pogoji poslovanja

Objavljeno: 01.10.2025
Zadnja sprememba: 01.10.2025

Verzija: 1.0.

Osnovne informacije

Splošni pogoji spletne trgovine toyko.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino ponudnik (v nadaljevanju »trgovina« ali »ponudnik«) od dne 01.10.2025 upravlja podjetje Denis Harl s.p., ponudnik storitev (v nadaljevanju »ponudnik«).
ponudnik , niti katera druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku, izdelavi in obdelavi spletnih strani, v nobenem primeru ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi izhajala ali bi bila v zvezi z obstojem oz. delovanjem naših spletnih strani ali uporabo informacij, ki so na njih objavljene. ponudnik si pridržuje pravico do spremembe vsebine spletnih strani.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnik, pravice kupca/uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba ponudnik posodablja in spreminja. Velikost izdelkov in barva se lahko na predstavitvenih fotografijah razlikuje od fizičnih izdelkov.

Cene so predstavljene kot spletne cene, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino, plačilo preko spleta, plačilo preko sistema PayPal ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR.

Če se kljub prizadevanjem ponudnika storitve na strani spletne trgovine objavi napačna cena, zlasti če ta precej odstopa od splošno veljavnih cen ali če so se pojavile cene »0« ali »1« evro zaradi napak v sistemu, ponudnik storitve ni dolžan dobaviti blaga po napačni ceni, ampak lahko ponudi dobavo po pravi ceni, kupec pa lahko v tem primeru bodisi ostaja pri svojem namenu, da bo blago kupil, bodisi odstopi od nakupa.

Popusti

ponudnik lahko svojim kupcem omogoči časovno omejen popust, ki je jasno označen na strani izdelka.
V akcijo so lahko vključeni vsi izdelki naše prodaje, akcija pa traja do roka označenega pri izdelku. Akcija poteka do odpoklica. Ugodnost za kupca se kaže v znižani ceni, % akcije ni vnaprej določen, ampak se določi na dan kreirane akcijske ponudbe.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (velja spletna cena),
  • z nakazilom na račun upravitelja ponudnika – po ponudbi/predračunu (velja spletna cena),
  • z plačilom preko spleta s bančno kartico,
  • preko sistema PayPal,
  • preko sistema Google Pay in Apple Pay,

Ponudnik kupcu izda račun, z razčlenjenimi stroški. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Cene

Spletna cena velja za vse uporabnike ponudnik. Uporabnik trgovine ponudnik postanete z nakupom v spletni trgovini. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Če se kljub prizadevanjem ponudnika storitve na strani spletne trgovine objavi napačna cena, zlasti če ta precej odstopa od splošno veljavnih cen ali če so se pojavile cene »0« ali »1« evro zaradi napak v sistemu, ponudnik storitve ni dolžan dobaviti blaga po napačni ceni, ampak lahko ponudi dobavo po pravi ceni, kupec pa lahko v tem primeru bodisi ostaja pri svojem namenu, da bo blago kupil, bodisi odstopi od nakupa.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

Status nakupa

V okviru obdelave naročil v spletni trgovini Toyko.si se uporabljajo naslednji statusi, ki označujejo fazo izvedbe posameznega naročila:

Plačilo v teku
Status »Plačilo v teku« pomeni, da je naročilo oddano, vendar plačilo še ni bilo prejeto. Ta status se najpogosteje uporablja pri bančnih nakazilih, kjer se čaka na prejem sredstev na transakcijski račun ponudnika. Ko je plačilo zabeleženo, se naročilo prestavi v status »V obdelavi«.

V obdelavi
Status »V obdelavi« označuje, da je naročilo potrjeno, plačilo prejeto, račun izdan in da se naročilo pripravlja za odpremo. V tej fazi se naročilo pakira, pripravlja za dostavo ali je že predano dostavni službi. Po oddaji pošiljke se naročilo prestavi v status »Zaključeno«.

Zadržano
Status »Zadržano« se uporablja v primerih, ko naročilo začasno ni mogoče obdelati. Razlogi za zadržanje vključujejo pomanjkanje zaloge, zaznane napake, potrebo po dodatni komunikaciji s kupcem ali druge okoliščine, ki preprečujejo takojšnjo odpremo. Če se pogoji za obdelavo izpolnijo, se naročilo nadaljuje in zaključi. V nasprotnem primeru se naročilo lahko prekliče in kupnina povrne.

Zaključeno
Status »Zaključeno« pomeni, da je naročilo v celoti obdelano, izdelek odposlan in dostavljen. V tem statusu je plačilo potrjeno, račun izdan in davčno potrjen, pošiljka pa je predana kurirju ali že dostavljena kupcu. Status se uporablja tudi v primerih, ko je dostava potrjena brez zapletov, kot so poškodbe ali vračila.

Preklicano
Status »Preklicano« označuje naročilo, ki ni bilo izvedeno. Razlogi za preklic vključujejo neizvedeno plačilo, napačne podatke za dostavo, pomanjkanje zaloge ali druge okoliščine, zaradi katerih naročilo ni bilo realizirano.

Povrnjeno
Status »Povrnjeno« se uporablja v primerih, ko je naročilo preklicano, vendar je bilo plačilo že izvedeno in je potrebno kupcu povrniti kupnino. Razlogi za povračilo vključujejo vračilo artikla, napako pri plačilu ali druge upravičene zahteve. V tem primeru se naročilo prekliče, če je potrebno se izvede se povračilo kupnine.

Neuspešno
Status »Neuspešno« označuje naročilo, ki ni bilo uspešno zaključeno. To se lahko zgodi, če dostavna služba ni mogla vročiti paketa, če plačilo ni bilo izvedeno zaradi neodzivnosti kupca ali če transakcija ni bila uspešna (npr. pomanjkanje sredstev na kartici). Sistem lahko naročilo samodejno označi kot neuspešno, kupec pa ima možnost ponovnega poskusa plačila.

Darilni boni

Darilni bon je elektronski vrednostni dokument, ki ga prodajalec izda proti plačilu; kupec prejme darilni bon v obliki kode poslane na elektronski naslov ali fizičnega darilnega bona, če tako označi pri naročilu, pri čemer ima prodajalec obračunati dodaten strošek pošiljanja in tiska darilnega bona v fizični obliki. Vsak bon ima unikatno kodo, ki jo je upravičeno unovčiti kot delno ali popolno plačilo v spletni trgovini Toyko.si.

Darilni bon je na voljo za nakup v spletni trgovini Toyko.si. Pri nakupu darilnih bonov veljajo enaki pogoji poslovanja kot za druge izdelke, z izjemo sprejemljivih načinov plačila, ki so lahko omejeni na spletne plačilne metode. 

Veljavnost darilnega bona je določena na samem bonu. Menjava darilnega bona za gotovino ni mogoča. Darilni bon se unovči z vnosom kode pri oddaji naročila; bon se lahko uporabi za plačilo vrednosti artiklov v naročilu, stroški dostave niso vključeni, razen če je ob izdaji bona izrecno določeno drugače. Če vrednost naročila presega vrednost bona, mora nosilec doplačati razliko z razpoložljivimi plačilnimi sredstvi.

Če je naročilo ali njegov del preklican in posledično darilni boni niso bili unovčeni, bo prodajalec po prejemu obvestila o preklicu nadomestil bon v enakovredni vrednosti ali povrnil plačani znesek na plačilno sredstvo, s katerim je bil nakup opravljen, razen če se stranki dogovorita drugače. Za uveljavljanje nadomestila mora kupec prodajalcu posredovati kodo bona in podatke za vračilo sredstev.

Nosilec bona jamči, da bo kodo hranil varno; prodajalec ne odgovarja za zlorabe ali izgubo kode, razen če je do nje prišlo zaradi napake prodajalca. Morebitne spore glede veljavnosti ali unovčljivosti bona bo prodajalec reševal v skladu z veljavno zakonodajo in temi pogoji poslovanja.

Promocijske kode in kuponi

Promocijska koda oz. koda kupona prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. V spletni košarici lahko uporabite zgolj 1 spletno kodo za posamezen nakup. Promocijske kode niso združljive med seboj.

Promocijska koda je koda, ki jo naročnik vpiše v 1. koraku spletnega nakupa. Promocijsko kodo naročnik vpiše v polje pred oddajo naročila pod “Promocijska koda”. Popust oziroma ugodnost bo upoštevana takoj zatem.

Skupna vrednost artiklov v naročilu mora biti najmanj za 1 EUR višja od vrednosti popusta, ki ga prinaša koda, da je unovčitev možna.
Stranka vnese promocijsko kodo v polje za kode “Vpiši kupon” na blagajni v zadnjem koraku naročila ali v košarici in potrdi vnos z gumbom »Uporabi kupon«. 

Za posamezen artikel je možno unovčiti največ eno kodo za popust.

Prodajalec si pridržuje pravico določiti dodatne omejitve združevanja kod in drugih akcij v posameznih promocijah.

Promocijske kode so navadno enkratne in veljajo za enkratno unovčitev, razen če je v obvestilu določeno drugače. Če stranka zaradi svoje odločitve prekliče naročilo, pri katerem je bila uporabljena koda za popust, s tem izgubi pravico do ponovne unovčitve iste kode, razen če prodajalec izrecno odobri drugače.

Prodajalec si pridržuje pravico zavrniti ali preklicati unovčitev kode v primeru zlorabe, sistemske napake ali kršitve teh pogojev. V primeru nejasnosti glede upravičenosti kode lahko stranka kontaktira prodajalca na info@toyko.si.
Podrobnejša pravila o posameznih promocijah, vključno s trajanjem, omejitvami in izjemami, so navedena v pogojevih posamezne akcije ali v komunikaciji, s katero je bila koda objavljena. Prodajalec lahko promocijske pogoje kadar koli spremeni; spremembe ne vplivajo nazaj na že zaključena naročila.

Toyko Klub zvestobe

Toyko Klub zvestobe je program, ki ga upravlja ponudnik spletne trgovine Toyko (https://toyko.si). Namenjen je nagrajevanju zvestih kupcev in registriranih uporabnikov, ki s sodelovanjem v programu pridobivajo Toyko točke. Te točke lahko unovčijo za različne ugodnosti, promocije ali nagrade, skladno s pogoji, določenimi na straneh Toyko Kluba. Program je zasnovan kot dodana vrednost za uporabnike, ki želijo izkoristiti prednosti rednega sodelovanja in nakupovanja pri ponudniku.

Članstvo v Toyko Klubu
Vsaka oseba, ki na spletni strani https://toyko.si ustvari uporabniški račun, se samodejno vpiše v Toyko Klub zvestobe. Članstvo je brezplačno in ni pogojeno z nakupom. Uporabnik lahko postane član kluba zgolj z registracijo, brez potrebe po opravi nakupa.

Člani kluba imajo dostop do ekskluzivnih ugodnosti, promocij, nagradnih iger in možnosti zbiranja Toyko točk. Ugodnosti so namenjene izključno registriranim članom in jih ni mogoče prenesti na tretje osebe. Članstvo samo po sebi ne zagotavlja dostopa do vseh promocij, saj so te odvisne od zaloge, razpoložljivosti in drugih operativnih dejavnikov.

Ob vpisu v klub član poda soglasje za obdelavo osebnih podatkov za namene vodenja programa zvestobe. Prav tako se strinja, da bo na svoj e-poštni naslov prejemal obvestila o prejetih točkah, promocijah in drugih aktivnostih povezanih s Toyko Klubom.

Toyko točke se zbirajo na uporabniškem računu člana. Točke je mogoče pridobiti na več načinov:

  • Z nakupom izdelkov: Ob vsakem nakupu, ki izpolnjuje pogoje, kupec prejme določeno število točk. Število točk je jasno razvidno ob zaključku nakupa in na posameznem artiklu, če je to na voljo.
  • Z prijavo na e-novice: Novi naročniki na e-novice prejmejo točke kot dobrodošlico v klub.
  • Z udeležbo v promocijah: Ponudnik lahko občasno organizira posebne promocije, v katerih člani prejmejo dodatne točke.

Trenutno Toyko točke nimajo poteka veljavnosti. Vendar si ponudnik pridržuje pravico, da po lastni presoji določi časovno omejitev veljavnosti točk ali uvede omejitve glede njihove porabe. Vse spremembe bodo objavljene na uradnih straneh Toyko Kluba. Ponudnik si prav tako pridržuje pravico, da uvede omejitev porabe točk na posameznega uporabnika.

Zbrane točke je mogoče unovčiti za nagrade, popuste ali druge ugodnosti, kot je navedeno na straneh Toyko Kluba (https://toyko.si/klub). Točke in nagrade ni mogoče zamenjati za denar ali jih uporabiti na način, ki ni predviden v okviru programa.

Ponudnik ne garantira stalne dobavljivosti vseh nagrad. V primeru, da določena nagrada ni na voljo, si ponudnik pridržuje pravico, da ponudi nadomestilo enake ali podobne vrednosti.

Za prejem nagrade v okviru Toyko Kluba stroške dostave krije uporabnik, razen če je drugače navedeno ob posamezni nagradi ali promociji.

Ponudnik si pridržuje pravico, da uporabniku dodeli ali odvzame točke v primeru ugotovljenih kršitev, kot so:

  • goljufija ali manipulacija s sistemom,
  • večkratne prijave na nagradne igre z namenom pridobivanja točk,
  • kršenje pogojev poslovanja,
  • druge oblike zlorabe Toyko Kluba.

V primeru tehnične ali sistemske napake pri dodelitvi točk si ponudnik pridržuje pravico, da točke uporabniku odvzame brez predhodnega obvestila.

Ugodnosti in promocije, ki jih ponuja Toyko Klub, so časovno omejene. Ponudnik si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni trajanje posamezne promocije ali ugodnosti.

Članstvo v klubu ne pomeni zagotovila, da bo uporabnik lahko koristil vse promocije in ugodnosti. Dostop do teh je odvisen od zaloge, razpoložljivosti in drugih operativnih dejavnikov.

Ponudnik si pridržuje pravico, da brez navedbe razloga ukine program Toyko Klub zvestobe. V primeru ukinitve bodo člani o tem obveščeni preko uradnih komunikacijskih kanalov.

Toyko Klub zvestobe je zasnovan kot dodana vrednost za uporabnike spletne trgovine Toyko. Z registracijo uporabniškega računa na spletni strani https://toyko.si se uporabnik strinja s pogoji poslovanja in postane član kluba. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja brez predhodnega obvestila. Vse spremembe bodo objavljene na uradni spletni strani.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pravica do odstopa od pogodbe pripada izključno potrošnikom, to je fizičnim osebam, ki blago kupijo za namene, ki niso del njihove pridobitne dejavnosti. Pravila v tem členu se ne uporabljajo za pravne osebe ali fizične osebe, ki blago kupijo za namen opravljanja gospodarske dejavnosti.

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, brez obveznosti navajanja razloga. Rok 14 dni začne teči naslednji dan po datumu prevzema naročenega izdelka.

Če je potrošnik obvestilo o odstopu že poslal in je blago že prejel, ga mora vrniti takoj, najpozneje v 30 dneh od dneva, ko je poslal obvestilo o odstopu. Izdelek kupljen preko partnerske prodaje mora potrošnik vrniti v 14 dneh od izdaje računa; v takih primerih 30-dnevna podaljšana možnost vračila ne velja.

Edini strošek, ki ga nosi potrošnik ob uveljavljanju pravice do odstopa, je strošek pošiljanja blaga nazaj k ponudniku na naslov: Ulica Zofke Kukovič 15, 2204 Miklavž na Dravskem polju, Slovenija. Strošek prve dostave s strani ponudnika se vračilu ne prišteje, razen če je določeno drugače v veljavnih promocijah ali posebnih obvestilih prodajalca.

Postopek vračila blaga
Potrošnik ob vračilu izpolni Priporočeni obrazec za vračilo in izjavo, ki mora biti priložen v paketu z vrnjenim artiklom. Obrazec je na voljo za prenos tukaj: Obrazec za odstop od pogodbe . Obvestilo o odstopu lahko potrošnik pošlje tudi elektronsko na e-naslov info@toyko.si ali uporabi spletni obrazec: https://toyko.si/informacije/vracilo-izdelka/vracilo-blaga-v-14-dneh/. Vrnitev blaga ponudniku v roku za odstop se šteje tudi kot sporočilo o odstopu od pogodbe.

Po prejemu obvestila o odstopu in vrnjenega blaga prodajalec sklene postopek odstopa od pogodbe. V primeru uveljavljenega odstopa prodajalec prekliče izvedbo naročila in povrne kupnino v skladu z veljavnimi predpisi. Povračilo kupnine bo izvedeno brez nepotrebnega odlašanja, ob upoštevanju izvedbenih in bančnih rokov ter z uporabo istega plačilnega sredstva, s katerim je bilo plačilo izvedeno, razen če se potrošnik strinja z drugim načinom povračila.

Stanje vrnjenega blaga 
Blago je treba vrniti v originalni embalaži skupaj z vsemi pripadajočimi deli, dodatki in morebitnimi priloženimi navodili ter dokumentacijo. Potrošnik mora blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen v primerih, ko je izdelek uničen, pokvarjen ali izgubljen brez njegove krivde.

Omejitev uporabe in preizkus blaga pred odstopom
Potrošnik je upravičen opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, ki je nujen za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne sme blaga uporabljati ali razstavljati na način, ki presega potreben obseg preizkusa. Če je vrednost blaga zmanjšana zaradi ravnanja potrošnika, ki ni bilo nujno za oceno blaga, je potrošnik odgovoren za to zmanjšanje vrednosti.

Vračilo ni možno kadar:
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek izdelan po tehničnih ali osebnih navodilih potrošnika, izdelki, prilagojeni posameznikovim potrebam, izdelki, ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo, hitro pokvarljivi izdelki ali izdelki z iztečenim rokom trajanja. Pravica do odstopa ne velja tudi za nakup programske opreme, darilnih personaliziranih kartic in za izdelke pri katerih je odstranjen varnostni pečat.

Za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni, pri čemer se šteje tudi naročnina na Toyko Box, katerega narava artikla pomeni naključno izbran in personaliziran artikel iz ponudbe..

Vračilo kupnine za vrnjeno blago
Vračilo vplačanih zneskov, vključno s stroški standardne dostave, bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najpozneje pa v 10 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Stroški, ki nastanejo zaradi izbire načina dostave, ki ni najcenejša standardna možnost, ne bodo povrnjeni. Povračila se izvajajo z uporabo istega plačilnega sredstva, kot ga je potrošnik uporabil pri nakupu (najpogosteje z nakazilom na transakcijski račun), razen če potrošnik izrecno zahteva drug način vračila in ob tem ne nastanejo dodatni stroški zanj.

V primeru, da je bilo pri nakupu uporabljeno darilno ali promocijsko sredstvo (Toyko Točke, promocijska ali unikatna koda za popust), se vrednost tovrstnega popusta ne povrne v denarni obliki; vračilo zajema le dejansko plačani znesek. Če je bil nakup poravnan z darilnim bonom, se ta ob odstopu vrne potrošniku v obliki darilnega bona, medtem ko se morebitni plačani znesek povrne na račun potrošnika.

V izjemnih primerih, ko vrnjeni izdelek ni v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov glede vračil, lahko ponudnik ponudniku/potrošniku predlaga odkup vrnjenega predmeta z ustreznim zmanjšanjem odkupne vrednosti. Višina odškodnine in pogoji odkupa se dokumentirajo v zapisniku ob vračilu ter veljajo, ko potrošnik izrecno potrdi sprejem pogojev prek elektronske pošte. Odkupna možnost z znižano vrednostjo je vezana na naročilo novega izdelka enake ali višje vrednosti, kot je navedeno v ponudbi odkupa.

Pri vračilu posebnih varnostnih naprav, kot so kriptografske denarnice, za katere mora biti ohranjen originalni varnostni pečat in nerazkrito originalno pakiranje, si ponudnik na podlagi 43. člena/b) ZVPot pridržuje pravico do znižanja povračila do 80 %, če so pogoji za to izpolnjeni.

Pravice potrošnika v zvezi z vračili, uveljavljanjem garancije in odgovornostjo za stvarne napake ureja Zakon o varstvu potrošnikov; podrobnejša pravila in postopki za reševanje teh zahtevkov so določeni v veljavnih zakonodajnih določbah.

Kontaktni naslov za vračila
Vse vrnjene pošiljke in obvestila pošiljajte na naslov ponudnika: Denis Harl s.p. Ulica Zofke Kukovič 15, 2204 Miklavž na Dravskem polju, Slovenija. Elektronska sporočila glede odstopa in vračil pošljite na: info@toyko.si

Neskladnost artikla

Prodajalec odgovarja za neskladnost blaga, ki je obstajala že v času izročitve in se pokaže v dveh letih od dneva izročitve blaga kupcu. V prvem letu po izročitvi je dokazno breme, da je napaka ali neskladnost nastala že ob izročitvi, na strani prodajalca; v drugem letu pa to breme preide na kupca. Za rabljeno blago se lahko stranki dogovorita krajši rok odgovornosti, vendar ne manj kot eno leto.

Kdaj je blago skladno s prodajno pogodbo
Blago se šteje za skladno s prodajno pogodbo, če izpolnjuje naslednje subjektivne zahteve:

  • ustreza opisu, količini, vrsti in kakovosti ter izpolnjuje funkcionalne zahteve, združljivost in druge lastnosti, dogovorjene v pogodbi;
  • je primerno za poseben namen, za katerega je kupec blago kupil in za katerega je prodajalca obvestil pred sklenitvijo pogodbe ter je prodajalec s tem soglašal;
  • je dobavljeno z vsemi dogovorenimi dodatki, navodili in morebitno dokumentacijo, vključno z navodili za namestitev, če je to bilo določeno;
  • vsebuje zahtevane posodobitve, če je to izrecno dogovorjeno v pogodbi.

Poleg subjektivnih kriterijev mora biti blago skladno tudi z objektivnimi pričakovanji:

  • primerno za običajno rabo blaga iste vrste;
  • take kakovosti in v skladu z opisom, vzorcem ali modelom, ki ga je prodajalec dal na razpolago;
  • dobavljeno s pripadajočo embalažo, dodatki in navodili, ki jih kupec lahko razumno pričakuje;
  • imeti količino, značilnosti in lastnosti (trajnost, funkcionalnost, združljivost, varnost) običajne za to vrsto blaga in primerne glede na njegovo naravo ter morebitne javne trditve prodajalca, razen če je kupec izrecno in ločeno sprejel odstopanje od teh pričakovanj (na primer pri rabljenem blagu).

Uveljavljanje zahtevkov zaradi neskladnosti
Kupec mora o ugotovljeni neskladnosti obvestiti prodajalca najpozneje v dveh mesecih od dneva, ko je neskladnost odkril, in v obvestilu natančno opisati naravo neskladnosti ter prodajalcu omogočiti pregled blaga ali posredovanje blaga pooblaščenemu servisu.

Če obstoj neskladnosti ni jasen ali je sporen, bo prodajalec o tem pisno obvestil kupca v osmih dneh po prejemu zahtevka.

Zahtevki zaradi neskladnosti se uveljavljajo po naslednjem vrstnem redu:

  1. stopnja: brezplačno odpravljanje neskladnosti (popravilo) ali zamenjava blaga z brezhibnim kosom za vzpostavitev skladnosti;
  2. stopnja: sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od pogodbe s vračilom plačanega zneska.

Pri odločitvi med popravilu in zamenjavo ima prednost izbira kupca, razen če je izbrana rešitev nemogoča ali bi povzročila nesorazmerne stroške prodajalcu.

Podrobnejša pravila o pravicah in postopkih v zvezi z neskladnostjo blaga ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Postopek vračila neskladnega izdelka

Stranka mora za uveljavljanje pravic iz naslova neskladnosti blaga obvezno izpolniti namenski obrazec, ki je dostopen na https://toyko.si/docs/pdf/zahteva_skladnost_artikla.pdf. Nepopolne prijave ali prijave brez izpolnjenega obrazca se lahko obravnavajo nepopolno in podaljšajo postopek rešitve reklamacije.

Postopek vračila neskladnega izdelka

1. Izpolnitev obrazca
Stranka mora izpolniti zahtevek za ugotavljanje neskladnosti blaga in v obrazcu natančno opisati naravo in okoliščine neskladnosti, navesti številko naročila, datum nakupa ter kontaktne podatke. K prijavi pripelje fotografije ali druga dokazila, ki podpirajo trditev o neskladnosti.

2. Prenos obrazca in shranjevanje kopije
Stranka mora prenesti izpolnjen obrazec, ga shraniti in izvesti tisk kopije, ki jo priloži vračilu. Stranki se priporoča, da hrani lastno kopijo poslanega zahtevka kot dokazilo o vložitvi.

3. Pakiranje izdelka za vračilo
Stranka mora izdelek zapakirati v originalni embalaži ali v drugi embalaži, ki zagotavlja enakovredno zaščito med transportom. K pošiljki je obvezno priložiti izpolnjen obrazec in kopijo računa.

4. Pošiljanje izdelka
Stranka mora poslati izdelek na naslov prodajalca:
Denis Harl s.p., Ulica Zofke Kukovič 15, 2204 Miklavž na Dravskem polju, Slovenija

V pošiljki mora biti jasno označeno, da gre za vračilo zaradi neskladnosti blaga.

5. Hranjenje embalaže in dokumentacije
Stranka mora do zaključka reklamacijskega postopka hraniti vso originalno embalažo in spremljajočo dokumentacijo, vključno s prevoznimi listi ter morebitnimi zapisniki dostavne službe.

6. Pregled blaga in postopek obravnave
Prodajalec bo po prejemu vračila opravil pregled artikla in priloženih dokazil. Stranka mora prodajalcu omogočiti pregled blaga ali predložitev dodatnih dokazil, po potrebi tudi pregled s strani pooblaščenega servisa. Če obstoj neskladnosti ni jasen, bo prodajalec o tem pisno obvestil stranko v osmih dneh od prejema zahtevka.

7. Odločitev in izvedba ukrepov
Po zaključku pregleda bo prodajalec stranko obvestil o odločitvi. V primeru ugotovljene neskladnosti bo prodajalec ukrepal v skladu z zakonodajo in pogoji prodaje, najprej z brezplačnim popravilom ali zamenjavo, v kolikor to ni mogoče pa z znižanjem kupnine ali odstopom od pogodbe in vračilom plačanega zneska.

8. Rok in drugi pogoji
Stranka je odgovorna za pravočasno posredovanje izpolnjenega obrazca in vrnjenega blaga. Vsi nadaljnji roki in pravice v zvezi z neskladnostjo blaga so opredeljeni v Zakonu o varstvu potrošnikov in v pogodbenih določbah med strankama.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. V obvestilu mora potrošnik natančno opisati naravo napake in omogočiti prodajalcu, da blago pregleda oziroma pridobi potrebne dokaze o napaki.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake, ki se pokažejo po preteku dveh let od dneva izročitve blaga potrošniku. Napaka se šteje za obstoječo v času izročitve, če se pojavi v šestih mesecih od dneva izročitve blaga potrošniku.

Ko potrošnik pravočasno in ustrezno obvesti prodajalca o stvarni napaki, mu pripada ena od naslednjih zahtevanih odpravnitev po izbiri potrošnika, razen če je izbira potrošnika upravičeno nesorazmerna v primerjavi z drugo možnostjo:

  • odprava napake na blagu oziroma popravilo,
  • zamenjava blaga z novim brezhibnim izdelkom,
  • sorazmerno znižanje kupnine oziroma delna vračuna dela kupnine,
  • odstop od pogodbe in vračilo celotne plačane kupnine.

Stvarna napaka je prisotna, kadar blago ne izpolnjuje pričakovanj glede navedenih lastnosti, zlasti kadar:

  • nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo običajno rabo ali promet,
  • nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero je bil izdelek kupljen in za katero je prodajalcu bilo znano ali mu je moralo biti znano,
  • nima lastnosti, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene med strankama ali določene s predpisi,
  • se kupljeno blago ne ujema z vzorcem ali modelom, ki je bil prodajalcu prikazan kot merilo, razen če je bil vzorec prikazan zgolj informativno.

Primernost oziroma obstoj napake se presoja s primerjavo z drugimi brezhibnimi izdelki iste vrste in z upoštevanjem informacij proizvajalca ter označb na samem izdelku.

Za uveljavljanje pravic iz naslova stvarne napake mora kupec prodajalca obvestiti v zakonskem roku in prodajalcu omogočiti pregled blaga. Obrazec za prijavo stvarne napake je na voljo tukaj in ga je priporočljivo uporabiti pri vložitvi zahtevka.

Podrobnejša pravila glede pravic potrošnika ob stvarnih napakah ter postopkov za uveljavljanje teh pravic ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Vračilo v okviru transportnih poškodb

Kupec je dolžan ob prevzemu paketa preveriti zunanje stanje pošiljke. Če opazite vidne poškodbe embalaže, znake odpiranja, manjkajočo vsebino ali druge nepravilnosti, nas o tem nemudoma obvestite, saj so postopki uveljavljanja odškodnine in reklamacij včasih omejeni z roki dostavnih služb.

V primeru zaznane poškodbe pri prevzemu navedenih nepravilnosti zabeležite na tovorni list oziroma obrazec dostavne službe in zahtevajte podpisan zapisnik o poškodovani pošiljki. Pri dostavi s Pošto Slovenije je treba takšen zapisnik vložiti takoj ob ugotovitvi poškodbe oziroma najpozneje v 30 dneh od prevzema paketa.

Če zapisnika ne morete urediti na pošti, nas takoj obvestite in pošljite fotografije poškodovanega izdelka, notranje in zunanje embalaže ter spremne nalepke dostavne službe na elektronski naslov info@toyko.si ali prek spletnega obrazca https://toyko.si/informacije/vracilo-izdelka/tezave-posiljka/. Do zaključka postopka reklamacije hranite vso originalno embalažo in pripadajočo dokumentacijo.

Prodajalec bo na podlagi poslanih dokazil sprožil postopek proti dostavni službi oziroma po potrebi vodil interno preverjanje. Povrnitev stroškov, zamenjava ali drugo rešitev bomo izvedli v skladu z ugotovitvami reklamacijskega postopka in roki, ki jih določajo dostavne službe.

Vračilo kupnine

Prodajalec povrne potrošniku celotno plačano kupnino v primeru upravičenega odstopa od pogodbe, vračila zaradi neskladnosti blaga ali uspešno uveljavljene pravice iz naslova stvarne napake, razen v primerih, kjer zakon ali ti pogoji določajo drugače.

Vračilo kupnine se izvede takoj, ko je to mogoče, najpozneje v 14 dneh od prejema obvestila o upravičenem odstopu od pogodbe ali od dneva, ko je bila ugotovljena upravičenost vračila (npr. po končanem reklamacijskem pregledu). Če je vračilo vezano na vrnitev blaga, se šteje, da se zahteva za vračilo izpolni ob prejemu vrnjenega blaga s strani prodajalca.Prodajalec vrne plačane zneske z istim plačilnim sredstvom, kot ga je potrošnik uporabil ob nakupu, razen če se potrošnik izrecno in pisno strinja z drugim načinom vračila in zaradi izbire drugega načina ne nastanejo dodatni stroški za potrošnika. Najpogostejši način vračila je nakazilo na transakcijski račun potrošnika.

Stroški, ki se povrnejo in ki niso predmet vračila
Prodajalec povrne stroške standardne dostave, če je bilo to plačano ob nakupu, razen dodatnih stroškov, ki so nastali zaradi izbire načina dostave, ki ni najcenejša standardna oblika, ki jo ponuja prodajalec; ti dodatni stroški se potrošniku ne povrnejo.

Vpliv promocij, kod in bonov
Pri vračilu kupnine se kot popust ne vračajo koriščene promocijske kode, bonusi ali popusti; prodajalcu se vrne le dejansko plačan znesek. Če je bil del ali celoten znesek nakupa plačan z darilnim bonom, se darilni bon ob uspešnem odstopu vrne potrošniku kot darilni bon, medtem ko se morebitni dejanski plačani znesek vrne v skladu s točko 3 tega člena.

Zmanjšanje povračila zaradi zmanjšane vrednosti blaga
Če je vrednost blaga zmanjšana zaradi ravnanja potrošnika, ki presega potrebno preizkušanje narave, lastnosti in delovanja blaga, ima prodajalec pravico zahtevati sorazmerno zmanjšanje povračila. V primeru, da je blago vrnjeno v stanju, ki ne ustreza pogojem za polno vračilo v skladu z zakonodajo, lahko prodajalec predlaga odkup vrnjenega blaga z navedbo znižane odkupne vrednosti; pogoji odkupa in znesek zmanjšanja se evidentirajo v zapisniku in veljajo, ko potrošnik pisno potrdi sprejem pogojev (npr. po elektronski pošti). Odkupna možnost z znižano vrednostjo je lahko vezana na naročilo novega artikla enake ali višje vrednosti, kot je določeno s ponudbo odkupa.

Posebni postopki in izjeme

  • V primeru transportnih poškodb in uspešno uveljavljenega zahtevka glede poškodbe bo vračilo ali zamenjava urejena po zaključku reklamacijskega postopka z dostavno službo.
  • Pri vračilu posebnih varnostnih naprav (npr. kriptografske denarnice), kjer je za ohranitev vseh funkcij pogoj nerazkrit originalni pečat in zaboj, si prodajalec pridržuje pravico do znižanja povračila do 80 %, če so pogoji za to izpolnjeni in dokazani.
  • Če se potrošnik in prodajalec dogovorita za drugačen način rešitve (npr. popust, zamenjava, popravilo ali odkup z znižano vrednostjo), se vračilo izvrši v skladu z dogovorjenimi pogoji.

Za obvestilo o odstopu, vprašanja glede vračila ali posredovanje zahtevka uporabite elektronski naslov: info@toyko.si ali ustrezne spletne obrazce, kot so objavljeni na spletni strani prodajalca.

Pravice in postopki v zvezi z vračilom kupnine so v celoti v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov in drugimi veljavnimi predpisi; morebitne razlike v celoti ureja veljavna zakonodaja.

Nakup za pravne osebe

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vsako vračilo bo individualno obravnavano, pri tem pa bomo poskušali dosegati kriterije dobavitelja. Ob upravičenosti za vračilo blaga lahko koristite zamenjavo za drug artikel po vaši izbiri (ki je enak ali cenovno dražji). Vračilo kupnine žal ni možno. Spletna trgovina ponudnik ni namenjen le fizičnim osebam, temveč tudi poslovnim uporabnikom.

Postopek nakupa je popolnoma enak, le da pri izbiri načina plačila »podrobnosti plačila« (korak 2) vpišete podatke podjetja in veljavno davčno številko. Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja.

Pogoji in pravila nagradne igre – Toyko.si

Organizator nagradne igre
Organizator nagradne igre je spletna trgovina Toyko.si – Denis Harl s.p., s sedežem v Republiki Sloveniji. Namen nagradne igre je promocija blagovne znamke Toyko.si, povečanje prepoznavnosti izdelkov in storitev ter nagrajevanje sodelujočih posameznikov. Vsa pravila, pogoji in postopki, povezani z izvedbo nagradne igre, so določeni v pogojih, ki je javno dostopen na spletni strani organizatorja.

Pogoji sodelovanja
V nagradni igri lahko sodelujejo vse fizične osebe, ki imajo stalno prebivališče v Republiki Sloveniji in so starejše od 18 let. Mladoletne osebe lahko sodelujejo le ob predhodnem pisnem soglasju staršev ali zakonitih zastopnikov. Sodelovanje v nagradni igri ni pogojeno z nakupom izdelkov ali storitev organizatorja. S sodelovanjem v nagradni igri se šteje, da je udeleženec seznanjen s pravili in pogoji ter jih v celoti sprejema.

V nagradni igri ne smejo sodelovati zaposleni pri organizatorju, njihovi ožji družinski člani (zakonec, otroci, starši) ter zaposleni pri podjetjih, ki sodelujejo pri izvedbi nagradne igre. Pravne osebe niso upravičene do sodelovanja. Organizator si pridržuje pravico, da izloči udeleženca iz nagradne igre v primeru suma zlorabe, nepoštenega ravnanja ali kršitve pravil.

Potek nagradne igre in izbor nagrajencev
Nagradna igra poteka v časovnem obdobju, ki je določeno ob njeni objavi na spletnih straneh Toyko.si. Udeleženec mora za sodelovanje izpolniti vse zahteve, ki so navedene v razpisu nagradne igre – to lahko vključuje izpolnjevanje obrazca, sodelovanje na družbenih omrežjih, oddajo komentarja ali druge oblike interakcije. Vsak posameznik lahko sodeluje le enkrat, razen če je v razpisu navedeno drugače.

Izbor nagrajencev poteka bodisi z naključnim elektronskim žrebom bodisi na podlagi vnaprej določenih kriterijev, kot so izvirnost odgovora, kreativnost ali druga merila, ki jih določi organizator. Rezultati žrebanja ali izbora so dokončni in pritožbe niso možne. Dobitniki bodo o nagradi obveščeni prek elektronske pošte ali drugega komunikacijskega kanala, ki je bil uporabljen ob prijavi.

Prevzem nagrade in obveznosti nagrajenca
Dobitnik nagrade bo po obvestilu o izžrebanju pozvan, da v roku petih (5) delovnih dni posreduje svoje osebne podatke, ki so potrebni za prevzem nagrade. Ti podatki vključujejo ime in priimek, naslov bivanja, elektronski naslov, telefonsko številko ter davčno številko. Če dobitnik teh podatkov ne posreduje pravočasno ali izrecno izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, se šteje, da se nagradi odpoveduje. V tem primeru si organizator pridržuje pravico, da nagrado podeli drugemu udeležencu ali jo uporabi za drug namen.

Nagrade ni mogoče zamenjati za gotovino ali drug izdelek, prav tako niso prenosljive na druge osebe. Ob prevzemu nagrade mora nagrajenec podpisati izjavo o prevzemu. Organizator ne prevzema odgovornosti za morebitne zaplete pri dostavi nagrade, če so ti posledica napačno posredovanih podatkov s strani nagrajenca. Dobitnik bo svojo nagrado prejel brezplačno na naslov, ki ga je posredoval organizatorju. Stroške dostave krije organizator a le v primeru, da je se dostava vrši na območju Republike Slovenije v nasprotnem primeru dobitnik stroške dostave plača sam.

Davčne obveznosti
Vse davčne obveznosti, ki izhajajo iz podelitve nagrade, vključno z obračunom davka na dodano vrednost (DDV), krije organizator, če je DDV obračunan. Dobitnik nagrade bo prejel ustrezno potrdilo za davčne namene, ki ga mora vključiti v svojo davčno napoved v skladu z zakonodajo Republike Slovenije. Organizator bo ravnal v skladu z Zakonom o dohodnini in Pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. V primeru, da nagrajenec ne izpolni vseh zakonskih obveznosti, povezanih s prevzemom nagrade, se šteje, da nagrade ne želi sprejeti.

Varstvo osebnih podatkov
Organizator se zavezuje, da bo vse osebne podatke, pridobljene v okviru nagradne igre, obdeloval v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov. Podatki se bodo uporabljali izključno za namen izvedbe nagradne igre, obveščanja o rezultatih ter pošiljanja informacij o ponudbi organizatorja, če je udeleženec podal soglasje.

Udeleženec ima pravico kadarkoli zahtevati vpogled, popravek, izbris ali omejitev obdelave svojih podatkov ter preklic soglasja za obveščanje. Organizator si pridržuje pravico, da nagradno podelitev izvede kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec soglaša z objavo svojega imena in priimka v promocijskih materialih, kot so fotografije, video posnetki, objave na družbenih omrežjih in spletni strani organizatorja.

Veljavnost pravil in reševanje sporov
Ta pravila začnejo veljati z dnem objave na spletni strani Toyko.si in veljajo za vse nagradne igre, ki jih organizator izvede, razen če je v posameznem razpisu določeno drugače. V primeru nejasnosti ali sporov se kot primarna štejejo pravila, objavljena na spletni strani, ne glede na druge objave v tiskani, elektronski ali drugi obliki.

Vse morebitne spore, ki bi nastali v zvezi z nagradno igro, bodo reševala pristojna sodišča v Republiki Sloveniji.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Komentarji in ocene kupcev ter naročnikov

Ocene, mnenja in priporočila, ki jih uporabniki oddajo na spletni strani, so namenjena obveščanju in pomoči skupnosti kupcev ter izboljšanju izkušenj z izdelki in storitvami.

Kupec lahko izdelek oceni s sistemom zvezdic (1 do 5 pri čemer je ocena 5 zvezdi največ). 
Vsa mnenja in komentarji so predmet pregleda pred objavo. Ne bodo objavljeni prispevki, ki so žaljivi, zavajajoči, nezakoniti, diskriminatorni ali na drug način neprimerni ter prispevki, ki po presoji upravljavca ne nudijo uporabne informacije drugim kupcem. Spletna trgovina si pridržuje pravico zavrniti, prilagoditi ali odstraniti vsebino, ki krši ta pravila.
V spletni trgovini se objavijo pristne ocene kupcev, pri čemer si upravljavec pridržuje pravico do moderiranja vsebine v skladu s temi pogoji.

Z oddajo mnenja ali komentarja avtor izrecno dovoljuje upravljavcu spletne trgovine, da mnenje objavi, reproducira in uporablja v elektronskih ter drugih medijih brez časovne omejitve. Upravljavec ima pravico uporabljati vsebine tudi v marketinške namene in drugih komunikacijah v poslovnem interesu trgovine.
Avtor mnenja izjavi, da je imetnik materialnih in moralnih avtorskih pravic do oddane vsebine ter da z oddajo dovoljuje upravljavcu nezahteven, neizključen in časovno neomejen licenčni prenos pravic do uporabe vsebine v okviru zgoraj navedenih namenov. Avtor jamči, da vsebina ne krši pravic tretjih oseb in da ni prepovedana z veljavno zakonodajo.

Upravljavec ne prevzema odgovornosti za morebitne napake, netočnosti ali posledice uporabe informacij v uporabniških mnenjih. Uporabniki naj mnenja in ocene sprejemajo kot osebna stališča posameznikov.

Za vprašanja v zvezi z objavljenimi mnenji ali za prijavo neprimerne vsebine se obrnite na info@toyko.si.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Kodeks ravnanja

Kot spletni prodajalec se držimo visokih standardov obravnave naročil, vračil in reklamacij naših strank. V skladu s 6. alinejo 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) pa izjavljamo, da nismo podpisnik ali član kodeksa ravnanja spletnih trgovcev.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. Enako velja za video predstavitve, ki so namenjene boljšemu prikazu uporabe artikla, pri katerem pa so lahko uporabljeni rekviziti, ki ne pripadajo k nosilnemu artiklu določene ponudbe, objavljene na spletni strani ponudnik.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z veljavno zakonodajo prodajalec ne priznava nobenega privatnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot splošno pristojnega za reševanje sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Prodajalec na spletni strani objavlja povezavo na spletno platformo za reševanje potrošniških sporov (ODR platforma), ki potrošnikom omogoča vložitev prijave za izvensodno reševanje spora pri pristojnih organih EU. Platforma je dostopna tukaj:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ter iz Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletni rešitvi potrošniških sporov.

Za morebitna vprašanja v zvezi z izvensodnimi postopki ali za posredovanje pritožb se potrošniki lahko obrnejo na elektronski naslov: info@toyko.si.