Skip to content

Vračilo artikla

Pogoji vračila

Potrošnik (to se nanaša izključno na fizične osebe, ki blago kupijo za namene, ki niso del njihove pridobitne dejavnosti) ima pravico, da podjetju v roku 14 dni od prevzema sporoči, da odstopa od pogodbe (nakupa), brez obveznosti navajanja razloga. Rok 14 dni za uveljavljanje vračila se začne naslednji dan po datumu prevzema naročenega izdelka. Če je potrošnik blago že prejel, ga mora vrniti takoj, vendar najpozneje v 30 dneh od dneva, ko je poslal obvestilo o odstopu. Pri nakupih prek partnerske prodaje 30-dnevna možnost vračila ne velja; izdelke kupljene preko partnerske prodaje je treba vrniti v 14 dneh od izdaje računa.

Za vračilo artikla nas kontaktirajte preko spodnjega obrazca. Edini strošek, ki potrošnika bremeni pri odstopu od pogodbe, je strošek vračila blaga, ki se obračunava po rednem ceniku dostavne službe.

Postopek vračila

V primeru, da želite vrniti izdelek v roku 14 dneh in z tem odstopiti od pogodbe, najprej izpolnite spodnji obrazec. In sledite nadaljnjim korakom.

Prosimo vas, da izdelek zapakirate v originalno embalažo, ne pozabite pa priložiti pisne izjave o odstopu od pogodbe, priložite tudi kopijo računa.
Paket z izdelkom pošljite na naslov: Denis Harl s.p. Ulica Zofke Kukovič 15, Miklavž na Dravskem polju 2204 Miklavž na Dravskem polju

Prenesi obrazec za vračilo

Prosimo vas, da izpolnjen obrazec z vašim podpisom priložite k vrnjenemu artiklu.

Po prejemu artikla, bo naša ekipa preverila ali je izdelek, embalaža ali vsebina poškodovana in vas obvestila o vračilu kupnine na vaš bančni račun.

Obrazec za vračilo

Želim vrniti:
Prosimo da potrdite:

Kliknite na vprašanje

Pogosta vprašanja vračilo

Kdaj lahko vrnem izdelek?

Izdelek lahko vrnete v roku 14 dni, če vam le ta ne ustreza. 
V primeru, da ima izdelek napako ali ne izpolnjuje oglaševalnih funkcij ali nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo uporabo, pa lahko izdelek vrnete v roku 31 dni.
Pomnite, da morate izdelek vrniti v originalni embalaži z vsemi pripadajočimi deli. 

V paketu nisem prejel vseh naročenih artiklov kaj storiti?

Prosimo, da nas o tem nemudoma obvestite na vracila@toyko.si ali izpolnite obrazec na srani "Neskladnost pošiljke".
Trudimo se, da zagotovimo pravilne izdelke vendar smo tudi mi ljudje in občasno naredimo napako. 

Kako poteka vračilo izdelka?

Vračilo izdelka poteka tako, da obiščete našo spletno stran in na strani "Vračilo izdelkov" izberete želeno opcijo in sledite navodilom.
Izdelek morate vrniti po pošti na naslov našega podjetja: Denis Harl s.p. Ulica Zofke Kukovič 15, Miklavž na Dravskem polju, 2204 Miklavž na Dravskem polju. Izdelek mora biti ustrezno pripravljen za transport in vsebovati vse dele, ki ste jih prejeli pri naročilu.

Prejel sem poškodovan izdelek kaj storiti?

V primeru, da ste prejeli poškodovan artikel nam to nemudoma sporočite.
Če je le možno naredite nekaj fotografij poškodovanega izdelka. 
O poškodovanem izdelku nas lahko obvestite na vracila@toyko.si ali izpolnite obrazec na srani "Neskladnost pošiljke"

Kje se nahaja platforma za reševanje potrošniških sporov?

Platforma za reševanje potrošniških sporov se nahaja na spodnji povezavi:
https://toyko.si/varstvo-potrosnika/
in na:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Ali nastanejo dodatni stroški pri vračilu izdelka?

Edini stroški, ki ob vračilu artikla bremenijo potrošnika so stroški dostave vrnjenega artikla na naš naslov.

Ali moram izdelek vrniti v originalni embalaži?

Da. Izdelek morate vrniti v originalni embalaži z vsemi pripadajočimi deli.

Niste našli odgovora?

Pošljite nam sporočilo, ekipa je že pripravljena!