Skip to content

Neskladnost izdelka

Pri Toyko si prizadevamo ponuditi vrhunske izdelke priznanih proizvajalcev, a če vaš kupljeni izdelek kljub temu ne deluje tako, kot bi moral, vam z veseljem priskočimo na pomoč.

Neskladnost blaga lahko uveljavljate, kadar menite, da izdelek nima lastnosti, potrebnih za njegovo običajno rabo.

Kdaj lahko gre za neskladnost izdelka?

Neskladnost kupljenega blaga lahko uveljavljate, če izdelek:

  • nima lastnosti, potrebnih za njegovo običajno rabo ali za promet,
  • ne poseduje lastnosti, potrebnih za posebno uporabo, za katero ga je kupec kupil, pri čemer je bila ta uporaba prodajalcu znana ali bi mu morala biti znana,
  • ne izpolnjuje lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil ta prikazan zgolj za informacijo.

Kako se preverja primernost artikla?

Pri Toyko izdelek primerjamo z drugim brezhibnim artiklom iste vrste ter upoštevamo tudi izjave proizvajalca, pooblaščenega serviserja ali oznake na samem izdelku. Proizvajalec mora preverbo ali popravilo izvesti v 30 dneh od prejema blaga (rok se lahko podaljša za dodatnih 15 dni), v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim. Če artikla ni na zalogi, vam vrnemo celotno kupnino.

Pri Toyko lahko izdelek, za katerega želite uveljavljati neskladnost blaga, pošljete v naše centralno skladišče na naslov podjetja.

Za neskladnosti, ki so se pojavile že ob dobavi blaga, prevzemamo odgovornost.

Ne odgovarjamo za neskladnost, če smo potrošnika vnaprej obvestili, da določena lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev skladnosti, in je potrošnik to odstopanje izrecno sprejel (rabljeno blago).

Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali zanjo odgovarja prodajalec, se vsaka napaka, ki izhaja iz nepravilne namestitve, šteje za neskladnost blaga.

Odgovorni smo za vse neskladnosti, ki se pokažejo v dveh letih od dobave blaga. V prvem letu bremeni dokazno breme nas, v drugem letu pa kupca.

Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko Toyko in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti, vendar ne krajši kot eno leto.

Potrošnik (fizična oseba) lahko svoje pravice iz naslova neskladnosti uveljavlja, če o ugotovljeni neskladnosti prodajalca obvesti v roku dveh mesecev od dneva njenega odkritja.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, vas bomo pisno obvestili v osmih dneh od prejema vašega zahtevka.

Poglavje o neskladnosti blaga velja za prodajne pogodbe, sklenjene po začetku uporabe Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1), to je po in vključno z datumom 26.01.2023.

Postopek vračila neskladnega izdelka

  1. Izpolnite obrazec za uveljavljanje neskladnosti blaga, v obrazcu podrobno opišite težavo za vračilo neskladnega izdelka. 
    Prenesi obrazec

  2. Artikel pošljite po pošti na naš naslov. Da preprečite poškodbe med prevozom, izdelek zapakirajte v originalno embalažo ali v drugo, ki nudi enakovredno zaščito. Ne pozabite priložiti izpolnjenega obrazca z vašimi podatki in kopije računa.

  3. Artikel pošljite na naslov:
    Denis Harl s.p.
    Ulica Zofke Kukovič 15
    2204 Miklavž na Dravskem polju

Niste našli odgovora?

Pošljite nam sporočilo, ekipa je že pripravljena!

Vse o plačilih

Vse o načinih plačila v trgovini

Vse o dostavi

Vse o dostavnih rokih in več

Toyko Klub

Prednosti Toyko kluba zvestobe

Vračila in reklamacije

Preverite pogoje vračila