Vračila izdelkov
Vračilo blaga
V primeru, da vam izdelek ne ustreza, kliknite tukaj če vas zanima vračilo izdelka v 14 dneh.
Neskladnost pošiljke
Kliknite tukaj v primeru, da vaša pošiljka ni popolna, manjkajoči ali napačni artikli.
Neskladnost izdelka
Izdelek nima lastnosti, ki so pričakovane za normalno rabo ali nima oglaševanih lastnosti.

Kliknite na vprašanje
Pogosta vprašanja vračilo

Izdelek lahko vrnete v roku 14 dni, če vam le ta ne ustreza.
V primeru, da ima izdelek napako ali ne izpolnjuje oglaševalnih funkcij ali nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo uporabo, pa lahko izdelek vrnete v roku 31 dni.
Pomnite, da morate izdelek vrniti v originalni embalaži z vsemi pripadajočimi deli.
Prosimo, da nas o tem nemudoma obvestite na vracila@toyko.si ali izpolnite obrazec na srani "Neskladnost pošiljke".
Trudimo se, da zagotovimo pravilne izdelke vendar smo tudi mi ljudje in občasno naredimo napako.
Vračilo izdelka poteka tako, da obiščete našo spletno stran in na strani "Vračilo izdelkov" izberete želeno opcijo in sledite navodilom.
Izdelek morate vrniti po pošti na naslov našega podjetja: Denis Harl s.p. Ulica Zofke Kukovič 15, Miklavž na Dravskem polju, 2204 Miklavž na Dravskem polju. Izdelek mora biti ustrezno pripravljen za transport in vsebovati vse dele, ki ste jih prejeli pri naročilu.
V primeru, da ste prejeli poškodovan artikel nam to nemudoma sporočite.
Če je le možno naredite nekaj fotografij poškodovanega izdelka.
O poškodovanem izdelku nas lahko obvestite na vracila@toyko.si ali izpolnite obrazec na srani "Neskladnost pošiljke"
Platforma za reševanje potrošniških sporov se nahaja na spodnji povezavi:
https://toyko.si/varstvo-potrosnika/
in na:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Edini stroški, ki ob vračilu artikla bremenijo potrošnika so stroški dostave vrnjenega artikla na naš naslov.
Da. Izdelek morate vrniti v originalni embalaži z vsemi pripadajočimi deli.
Niste našli odgovora?
Pošljite nam sporočilo, ekipa je že pripravljena!