Skip to content

Vračila izdelkov

Vračilo blaga

V primeru, da vam izdelek ne ustreza, kliknite tukaj če vas zanima vračilo izdelka v 14 dneh.

Neskladnost pošiljke

Kliknite tukaj v primeru, da vaša pošiljka ni popolna, manjkajoči ali napačni artikli.

Neskladnost izdelka

Izdelek nima lastnosti, ki so pričakovane za normalno rabo ali nima oglaševanih lastnosti.

Kliknite na vprašanje

Pogosta vprašanja vračilo

Kdaj lahko vrnem izdelek?

Izdelek lahko vrnete v roku 14 dni, če vam le ta ne ustreza. 
V primeru, da ima izdelek napako ali ne izpolnjuje oglaševalnih funkcij ali nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo uporabo, pa lahko izdelek vrnete v roku 31 dni.
Pomnite, da morate izdelek vrniti v originalni embalaži z vsemi pripadajočimi deli. 

V paketu nisem prejel vseh naročenih artiklov kaj storiti?

Prosimo, da nas o tem nemudoma obvestite na vracila@toyko.si ali izpolnite obrazec na srani "Neskladnost pošiljke".
Trudimo se, da zagotovimo pravilne izdelke vendar smo tudi mi ljudje in občasno naredimo napako. 

Kako poteka vračilo izdelka?

Vračilo izdelka poteka tako, da obiščete našo spletno stran in na strani "Vračilo izdelkov" izberete želeno opcijo in sledite navodilom.
Izdelek morate vrniti po pošti na naslov našega podjetja: Denis Harl s.p. Ulica Zofke Kukovič 15, Miklavž na Dravskem polju, 2204 Miklavž na Dravskem polju. Izdelek mora biti ustrezno pripravljen za transport in vsebovati vse dele, ki ste jih prejeli pri naročilu.

Prejel sem poškodovan izdelek kaj storiti?

V primeru, da ste prejeli poškodovan artikel nam to nemudoma sporočite.
Če je le možno naredite nekaj fotografij poškodovanega izdelka. 
O poškodovanem izdelku nas lahko obvestite na vracila@toyko.si ali izpolnite obrazec na srani "Neskladnost pošiljke"

Kje se nahaja platforma za reševanje potrošniških sporov?

Platforma za reševanje potrošniških sporov se nahaja na spodnji povezavi:
https://toyko.si/varstvo-potrosnika/
in na:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Ali nastanejo dodatni stroški pri vračilu izdelka?

Edini stroški, ki ob vračilu artikla bremenijo potrošnika so stroški dostave vrnjenega artikla na naš naslov.

Ali moram izdelek vrniti v originalni embalaži?

Da. Izdelek morate vrniti v originalni embalaži z vsemi pripadajočimi deli.

Niste našli odgovora?

Pošljite nam sporočilo, ekipa je že pripravljena!

Vse o plačilih

Vse o načinih plačila v trgovini

Vse o dostavi

Vse o dostavnih rokih in več

Toyko Klub

Prednosti Toyko kluba zvestobe

Vračila reklamacije

Preverite pogoje vračila