Skip to content

Dostava

Kliknite na vprašanje

Pogosta vprašanja

Katere možnosti dostave ponujate?

Trenutno ponujamo dostavo po pošti s Pošto Slovenije.
Paket lahko za vas dostavijo tudi v paketomate!

Koliko stane dostava?

Cena dostave je odvisna od količine in teže naročenih artiklov. Dostava se izračuna med nakupom. 
Dostava izdelkov se prične v osnovi 5,00 EUR na paket, kar velja za večino naročenih artiklov, do teže 5kg. 
Vendar brez skrbi, to pomeni, da morate v košarici imeti veliko količino naročenih artiklov.

Kako poteka dostava izdelkov?

Dostava izdelka poteka na vaš naslov, ki ga vpišete med naročilom. Dostavo lahko naročite tudi na drug naslov, tako se lahko naslov plačnika in dostave razlikuje, npr.: kadar artikel naročate za prijatelje, znance ali darilo. Kurir vas bo pred dostavo kontaktiral za vse podrobne informacije, praviloma na dan dostave prejmete SMS sporočilo o datumu in času točne dostave.

Kako dolgo traja, da prejmem paket?

Dostava paketov praviloma traja 2 do 3 delovne dni za izdelke, ki so na zalogi.

Ali lahko paket dostavite v paketomat?

Seveda! Pakete lahko naša pogodbena dostavna služba dostavi v paketomate. Pri oddaji naročila med izbiro dostave lahko konkurirate vse podrobnosti vaše dostave, izberete lahko tudi dostavo v paketomat in izbiro paketomata. 

Ali lahko sledim mojemu paketu?

Da, pri oddaji naročila boste v roku 24-48 ur na vaš e-poštni naslov prejeli številko za sledenje paketa.

Prejel sem poškodovan paket, kaj storiti?

V tem primeru se takoj obrnite na našo podporo. Pošljete nam lahko sporočilo na podpora@toyko.si ali obiščete spletni obrazec za prijavo poškodbe tukaj.
Prosimo vas, da nam priložite tudi nekaj fotografij poškodovanega paketa, tako bomo namreč hitreje in lažje razrešili reklamacijo pri našem kurirju.
V primeru, da je pri dostavi poškodovan tudi artikel, vam bomo artikel brezplačno zamenjali, če to ne bo mogoče, pa vam bomo v celoti povrnili kupnino. 

Mojega paketa nisem prejel, kaj storiti?

V primeru, da paketa niste prejeli v razumljivem času nas o tem prosim obvestite na podpora@toyko.si ali na info@toyko.si 
Naša ekipa bo pridobila informacije od naše dostavne službe o trenutnem stanju vašega paketa.

Ali je možen oseben prevzem?

Ne. Žal Toyko.si trenutno ne ponuja možnosti osebnega prevzema naročila.
Paket lahko dostavna služba dostavi v paketomat, kjer ga lahko prevzamete osebno. Plačilo pa lahko izvedete tudi z nakazilom na naš TRR v primeru, da ne želite plačevati preko spleta.

Kdaj je dostava brezplačna?

Dostava je brezplačna za vse nakupe nad 60,00 EUR.

Kako unovčim kupon za brezplačno dostavo?

Kupon za brezplačno dostavo unovčite med opravljanem nakupa v košarici ali pri zaključku nakupa. Številko kupona preprosto vpišite v polje "Kupon" in pritisnite na gumb "Uporabi kupon".

Kako dolgo traja dobava artikla brez zaloge?

Dobava artikla brez zaloge je odvisna od vašega povpraševanja in trenutnega statusa pošiljk naših dobaviteljev. 
Izdelki brez zaloge so lahko v tranzitu v tem primeru dostava takšnega artikla traja med 1 in 3 tedni. Tak izdelek je jasno označen "Brez zaloge", vsi izdelki z oznako "Na zalogi" so dostavljeni v roku 2 do 3 delovnih dni.

Niste našli odgovora?

Pošljite nam sporočilo, ekipa je že pripravljena!

Vse o plačilih

Vse o načinih plačila v trgovini

Vse o dostavi

Vse o dostavnih rokih in več

Toyko Klub

Prednosti Toyko kluba zvestobe

Vračila reklamacije

Preverite pogoje vračila